Entrada gratuita

La Sala Juvenil cuenta con un equipamiento enfocado a la diversión. En ella encontraremos todo tipo de entretenimiento y ocio digital. Podemos comenzar destacando la presencia de ordenadores de última generación, capaces de soportar los últimos lanzamientos del mercado de videojuegos para PC.

Aquí tiene cabida todo el mundo, desde los amantes de los simuladores deportivos, hasta los fanáticos de los juegos de acción, juegos de plataformas, de estrategia, deportivos, shooters, aventuras graficas….

También encontraremos la posibilidad de jugar online contra jugadores de todo el mundo o bien participando en torneos contra gente de la propia Sala Juvenil.

El apartado de consolas también está cuidado al detalle, contando con las tres consolas de última generación: la Wii, la Xbox 360 y la PS3. Todas ellas equipadas con los títulos mas representativos, y por supuesto con su correspondiente juego online, por si acabas con los rivales de la sala y quieres probar suerte en el resto del mundo.

El equipamiento de la sala se completa con varios juegos de mesa, televisión y zona de descanso. Horas y horas de diversión, con actividades pensadas por gente joven para la gente joven.

El horario de la Sala Juvenil es de lunes a viernes de 17 a 21 horas y los sábados de 11 a 14 horas y de 17 a 21 horas.

Descarga la autorización para el acceso de menores

 


 

SALA XUVENIL

Entrada de baldre

La Sala Xuvenil cuenta con un equipamientu enfocáu a la diversión. Nella atoparemos tou tipu d’entretenimientu y ociu dixital. Podemos empezar destacando la presencia d’ordenadores d’última xeneración, capaces de soportar los últimos llanzamientos del mercáu de videoxuegos pa PC.

Equí tien cabida tol mundu, dende los amantes de los simuladores deportivos, hasta los fanáticos de los xuegos d’acción, xuegos de plataformes, d’estratexa, deportivos, shooters, aventures grafiques….

Tamién atoparemos la posibilidá de xugar online escontra xugadores de tol mundu o bien participando en torneos escontra xente de la mesma Sala Xuvenil.

L’apartáu de consoles tamién ta cuidáu al detalle, cuntando coles tres consoles d’última xeneración: la Wii, la Xbox 360 y la PS3. Toes elles equipaes colos títulos más representativos, y de xacíu col so correspondiente xuegu online, por si acabes colos rivales de la sala y quies probar suerte nel restu del mundu.

L’equipamientu de la sala complétase con dellos xuegos de mesa, televisión y zona de descansu. Hores y hores de diversión, con actividaes pensaes por xente mozo pa la xente mozo.

L’horariu de la Sala Xuvenil ye de llunes a vienres de 17 a 21 hores y los sábados de 11 a 14 hores y de 17 a 21 hores.

Descarga l’autorización pal accesu de menores