Descarga las tarifas de alquiler de espacios

Descarga el formulario de solicitud

NORMAS DE CARÁCTER GENERAL PARA EL ACCESO AL TEATRO Y SALAS VALEY CENTRO CULTURAL DE CASTRILLÓN

La presente normativa, afecta al teatro y salas del Centro Cultural Valey

1. FORMA DE ACCESO

1.1. – El uso de salas se solicita mediante impreso disponible en el mostrador de información Valey Centro Cultural de Castrillón, Plaza de Europa, nº3, Piedrasblancas. La reserva de fecha está sujeta a un plazo límite: antes de los 30 días hábiles que precedan al mes en que ha de celebrarse el acto.

No se permitirá el acceso a toda persona física o jurídica que promueva actos violentos, xenófobos, racistas o discriminatorios ni para actos cuyo fin sea la venta de productos que no vayan encaminados a potenciar la creatividad de las personas y el progreso de la sociedad, mediante programas que promuevan el conocimiento y la apreciación de las diferentes corrientes culturales, objetivo de Valey Centro Cultural de Castrillón.

1.2.- PERSONA RESPONSABLE DE LA ENTIDAD.

La solicitud, Anexo I, debe rellenarse con todos los datos y presentarse en el Registro General del Ayuntamiento de Castrillón. Especialmente importante es señalar la identidad de la persona responsable de la entidad solicitante y de la persona que vaya a estar presente en el teatro, como interlocutora de la entidad solicitante con el personal responsable de Valey Centro Cultural.

1.3.- NECESIDADES TÉCNICAS.

Se harán constar también en la solicitud o en un anexo las necesidades técnicas necesarias para el buen desarrollo de la actividad, teniendo en cuenta las dotaciones con que cuenta cada instalación:

USO DE CABINA TECNICA DE LAS INSTALACIONES

USO DE CAMERINOS

ACCESO A CARGA/DESCARGA (para depositar los elementos en las instalaciones)

UTILIZACIÓN DE EQUIPOS DE SONIDO

UTILIZACIÓN DE EQUIPOS DE ILUMINACIÓN

UTILIZACIÓN DE MICROFONOS

ASISTENCIA DE PUBLICO

VENTA DE ENTRADAS

PRECIO DE LAS ENTRADAS (en su caso)

MESAS, SILLAS, ATRILES

OTRAS NECESIDADES: EQUIPOS MULTIMEDIA, PROYECCIONES, ETC.

.1.4 SALA CURSOS CENTRO DE RECURSOS DIGITALES.

En la Sala de Cursos del Centro de Recursos Digitales la instalación de cualquier programa o la modificación del software de cualquier ordenador, deberá ser consultado y aprobado por el técnico responsable del Centro de Recursos Digitales.

1.5. HORARIOS:

Se indicarán los horarios de la actividad y del comienzo del montaje y desmontaje.

1.6.- CONFIRMACIÓN CESIÓN – ALQUILER.

Valey Centro Cultural de Castrillón responderá a todas las solicitudes, aprobando o en su caso denegando el acceso al teatro o a las salas del Centro Cultural. Así mismo informará por escrito a la entidad solicitante de las condiciones de la cesión, horarios, personal solicitado y demás necesidades.

FIRMA DE LA ENTIDAD.La entidad solicitante deberá firmar la solicitud en la que se indica que conoce y acepta la normativa y se compromete a respetarla.

1.7.- PAGO DE CUOTAS.

El precio de alquiler de salas queda fijado anualmente por el Patronato Municipal de Actividades Culturales de Castrillón según la ordenanza reguladora del mismo.

La obligación de pago del presente precio público nace desde que se inicie la realización de la actividad para la que se autoriza la cesión, previa solicitud de la misma, si bien de acuerdo con el artículo 44 del Texto Refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales, el Patronato de Actividades Culturales exigirá el depósito previo de su importe total con carácter previo al uso de las instalaciones.

La reserva de espacio se considerará confirmada una vez se haya recibido resguardo del preceptivo ingreso efectuado en la entidad bancaria que indique el Patronato, en el plazo señalado en la notificación de la disponibilidad de la reserva. Transcurrido dicho plazo sin que se haya efectuado el ingreso ésta quedará anulada.

La anulación de la reserva realizada por el interesado entre los 31 y 60 días naturales anteriores a la fecha de realización de la actividad prevista tendrá una retención del 25% del importe del precio público. Si la anulación se produce entre 11 y 30 días antes de la actividad, la retención será del 50%, y cuando la anulación se produzca dentro de los 10 días anteriores a la fecha de la actividad para la que se solicitó, no se producirá la devolución del precio público ingresado.

1.7. PAGO A EMPRESAS ADJUDICATARIAS.

El precio del alquiler del Teatro conlleva obligatoriamente la contratación del personal técnico que se abonará, por parte de la persona física o jurídica, directamente a la empresa de asistencia técnica que tenga contratada el Patronato Municipal de Actividades Culturales de Castrillón. El alquiler del Teatro no incluye personal de acomodación, taquilla y portería, que de precisarlo, se abonará directamente a las empresas adjudicatarias, de acuerdo a los precios que se indicarán.

2. SERVICIOS Y HORARIOS

Los servicios básicos incluidos en la tasa de utilización del teatro y salas Valey Centro Cultural de Castrillón son los siguientes:

– Suministros: electricidad, aire climatizado.

– Dotación técnica: equipamiento de luz y sonido y maquinaria escénica.

– Escenario dispuesto: cámara negra e iluminación general simple.

– Medios audiovisuales: proyectores, pizarras electrónicas, sonido.

El horario de utilización de los teatros deberá ajustarse a las siguientes franjas horarias:

De lunes a viernes: De 9 a 22,00 horas

Sábados: De 9 a 14 horas y de 17 a 22,00 horas

El uso de salas se entiende siempre comprendido en los días y horarios de funcionamiento habitual de Valey Centro Cultural de Castrillón. Los gastos que se originen por celebración de un acto fuera de estos días o de estos horarios deben ser igualmente asumidos por la entidad usuaria.

3.EXENCIONES

Por razón de interés público, estarán exentos del pago del precio público que se regula en la presente Ordenanza, pero no de la obligación de solicitar autorización, las Asociaciones registradas en el Registro de Asociaciones del Ayuntamiento de Castrillón, cuando la cesión de salas lo sea para la realización de actividades sin ánimo de lucro, siempre que se realicen durante los días y en el horario habitual de funcionamiento del Centro Cultural Valey, salvo causas excepcionales debidamente justificadas que deberán indicarse en la solicitud, y no precisen incorporar elementos escénicos o audiovisuales distintos de los incluidos en el equipamiento del Centro o en las instalaciones propias de cada espacio.

La cesión del Teatro conlleva obligatoriamente, aún cuando estén exentos del pago del precio publico, la contratación del personal técnico que se abonará, por parte de a entidad o asociación, directamente a la empresa de asistencia técnica que tenga contratada el Patronato Municipal de Actividades Culturales de Castrillón. El alquiler del Teatro no incluye personal de acomodación, taquilla y portería, que de precisarlo, se abonará directamente a las empresas adjudicatarias, de acuerdo a los precios que se indicarán. La cesión del Teatro, Sala Polivalente, Sala de Reuniones y Sala de Prensa fuera del horario habitual del Centro conllevará obligatoriamente el abono del personal necesario para la apertura el Centro, que se abonarán directamente a las empresas adjudicatarias, de acuerdo a los precios que se indicarán.

En caso de que tales acitividades necesitaran incorporar elementos escénicos o audiovisuales distintos de los incluidos en el equipamiento del Centro o en las instalaciones propias de cada espacio, su coste deberá ser asumido por la Asociación.

Cuando la actividad a realizar sea de carácter benéfico el organizador, a la hora de presentar la solicitud de autorización para la cesión, deberá especificar, además de los datos a que se refiere el párrafo primero del artículo 4 de esta Ordenanza, el beneficiario y destino que se dará a los fondos que se recauden.

La Alcaldía de Castrillón podrá declarar exentos del pago del precio público regulado en la presente Ordenanza, subsistiendo no obstante la obligación de solicitar la autorización de cesión, a personas físicas o jurídicas cuando razones institucionales, debidamente acreditadas, así lo aconsejasen, dando cuenta posteriormente a la Junta de Gobierno Local y al Consejo Rector del Patronato de Actividades Culturales de Castrillón.

La actividad se realizará siempre en los días y horario habitual de funcionamiento del Centro Cultural Valey, salvo causas excepcionales debidamente justificadas que deberán indicarse en la solicitud.

En caso de que tales acitividades necesitaran incorporar elementos escénicos o audiovisuales distintos de los incluidos en el equipamiento del Centro o en las instalaciones propias de cada espacio, su coste deberá ser asumido por el autorizado.

Cuando la actividad a realizar sea de carácter benéfico el organizador, a la hora de presentar la solicitud de autorización para la cesión, deberá especificar las características de la actividad, precio de la entrada y beneficiario de la recaudación.

NORMAS GENERALES.

La disponibilidad de equipamiento ha de concretarse con los servicios técnicos del Patronato Municipal de Actividades Culturales de Castrillón en el momento de acordar la fecha de celebración del acto, especialmente cuando se precise incorporar elementos que no están comprendidos en el equipamiento escénico o las instalaciones audiovisuales propias de cada espacio. Además de atenerse a las condiciones de cada caso, se observarán siempre normas generales de uso, entre otras: no sobrepasar nunca los aforos establecidos; no permanecer de pie en pasillo o puertas de acceso; no introducir comida ni bebida en las salas; no pegar en paredes ni puertas de acceso anuncios del acto; no utilizar cortinas o telones como soporte de pancartas; no cubrir los faldones de mesas de presidencia con carteles y otros objetos.

La entidad organizadora está obligada a corresponsabilizarse del buen uso de instalaciones y el comportamiento correcto de los asistentes al acto, aceptando las normas habituales de las actividades que se desarrollan en Valey Centro Cultural de Castrillón y siguiendo las indicaciones que en este sentido provengan del personal de dirección, de escena o acomodación, tanto en sala como en sus accesos o camerinos o resto de instalaciones.


ARRIENDU D’ESPACIOS

Descarga les tarifes d’arriendu d’espacios

Descarga’l formulariu de solicitú

NORMES DE CALTER XENERAL PAL ACCESU AL TEATRU Y SALES VALEY CENTRU CULTURAL DE CASTRILLÓN

La normativa que vien darréu afeuta al teatru y sales del Centru Cultural Valey.

  1. 1. FORMA D’ACCESU

1.1.– L’usu de sales solicítase por aciu d’impresu disponible nel mostrador d’información Valey Centru Cultural de Castrillón, Plaza d’Europa, nu 3, Piedrasblancas.

La reserva de fecha ta suxeta a un plazu llende: antes de los 30 díes hábiles que preciedan al mes en que va celebrase l’actu.

Nun se va dexar l’accesu a toa persona física o xurídica que promueva actos violentos, xenófobos, racistes o discriminatorios nin p’actos que’l so fin seya la vienta de productos que nun vaigan empuestos a potenciar la creatividá de les persones y el progresu de la sociedá, por aciu de programes que promuevan la conocencia y l’apreciación de les distintes corrientes culturales, oxetivu de Valey Centru Cultural de Castrillón.

1.2.- PERSONA RESPONSABLE DE LA ENTIDÁ.

La solicitú, Anexu I, tien de rellenase con tolos datos y presentase nel Rexistru Xeneral del Conceyu de Castrillón. Especialmente importante ye señalar la identidá de la persona responsable de la entidá solicitante y de la persona que vaya a tar presente nel teatru, como interlocutora de la entidá solicitante col personal responsable de Valey Centru Cultural.

1.3.- NECESIDAES TÉUNIQUES.

Van faese constar tamién na solicitú o nun anexu les necesidaes téuniques necesaries pal bon desenvolvimientu de l’actividá, teniendo en cuenta les dotaciones con que cunta cada instalación:

USU DE CABINA TÉUNICA DE LES INSTALACIONES

USU DE CAMERINU

ACCESU A CARGA/DESCARGA (pa depositar los elementos nes instalaciones)

USU D’EQUIPOS DE SONÍU

UTILIZACIÓN D’EQUIPOS DE LLUZ

USU DE MICROFONOS

ASISTENCIA DE PÚBLICU

VENTA D’ENTRAES

PRECIU DE LES ENTRAES (nel so casu)

MESES, SIELLES, ATRILES

OTRES NECESIDAES: EQUIPU MULTIMEDIA, PROYECCIONES, Etc.

1.4 SALA CURSOS CENTRU DE RECURSOS DIXITALES.

Na Sala de Cursos del Centru de Recursos Dixitales la instalación de cualquier programa o la modificación del software de cualquier ordenador, tendrá de ser consultáu y aprobáu pol téunicu responsable del Centru de Recursos Dixitales.

1.5. HORARIOS:

Indicaránse los horarios de l’actividá y del empiezu del montaxe y desmontaxe.

1.6.- CONFIRMACIÓN CESIÓN – ARRIENDU.

Valey Centru Cultural de Castrillón responderá a toles solicitúes, aprobando o nel so casu refugando l’accesu al teatru o a les sales del Centru Cultural. Asina mesmo va informar por escritu a la entidá solicitante de les condiciones de la cesión, horarios, personal solicitáu y demás necesidaes.

ROBLA DE LA ENTIDÁ.

La entidá solicitante tendrá de roblar la solicitú na que s’indica que conoz y acepta la normativa y que se compromete a respetala.

1.7.- PAGU DE CUOTES.

El preciu d’arriendu de sales queda afitáu añalmente pol Patronatu Municipal d’Actividaes Culturales de Castrillón según la ordenanza reguladora del mesmu.

La obligación de pagu del presente preciu públicu naz desque s’empecipie la realización de l’actividá pa la que s’autoriza la cesión, previa solicitú de la mesma, magar acordies col artículu 44 del Testu Refundíu de la Llei Reguladora de les Faciendes Locales, el Patronatu d’Actividaes Culturales esixirá’l depósitu previu del so importe total con calter previu al usu de les instalaciones.

La reserva d’espaciu consideraráse confirmada una vegada recibiérase resguardu del preceptivu ingresu efectuáu na entidá bancaria qu’indique’l Patronatu, nel plazu señaláu na notificación de la disponibilidá de la reserva. Trescurríu dichu plazu ensin que s’efectuara l’ingresu, ésta quedará anulada.

L’anulación de la reserva realizada pol interesáu ente los 31 y 60 díes naturales anteriores a la fecha de realización de l’actividá prevista tendrá una retención del 25% del importe del preciu públicu. Si l’anulación se produz ente 11 y 30 díes antes de l’actividá, la retención sedrá del 50%, y cuando l’anulación se produzca dientro de los 10 díes anteriores a la fecha de l’actividá pa la que se solicitó, nun se producirá la devolución del preciu públicu ingresáu.

1.7. PAGU A EMPRESES AXUDICATARIES.

El preciu del arriendu del Teatru trai obligatoriamente la contratación del personal téunicu que s’abonará, por parte de la persona física o xurídica, direutamente a la empresa d’asistencia téunica que tenga contratada’l Patronatu Municipal d’Actividaes Culturales de Castrillón. L’arriendu del Teatru nun inclúi personal d’acomodación, taquilla y portería, que de precisalo, abonaráse direutamente a les empreses axudicataries, d’alcuerdu a los precios que se indicarán.

  1. SERVICIOS Y HORARIOS

Los servicios básicos incluyíos na tasa d’usu del teatru y sales Valey Centru Cultural de Castrillón son los siguientes:

– Suministros: eletricidá, aire climatizáu.

– Dotación téunica: equipamientu de lluz y soníu y maquinaria escénica.

– Escenariu dispuestu: cámara negra y lluz xeneral simple.

– Medios audiovisuales: proyeutores, pizarres electróniques, soníu.

 

L’horariu d’usu de los teatros tendrá d’axustase a les siguientes franxes horaries:

De llunes a vienres: De 9 a 22,00 hores

Sábadu: De 9 a 14 hores y de 17 a 22,00 hores

L’usu de sales entiéndese siempres comprendíu nos díes y horarios de funcionamientu habitual de Valey Centru Cultural de Castrillón. Los gastos que s’anicien por celebración d’un actu fora d’estos díes o d’estos horarios tienen de ser igualmente asumíos pola entidá usuaria.

3.EXENCIONES

Por razón d’interés públicu, van tar exentos del pagu del preciu públicu que se regula na presente Ordenanza, pero non de la obligación de solicitar autorización, les Asociaciones rexistraes nel Rexistru d’Asociaciones del Conceyu de Castrillón, cuando la cesión de sales seya pa la realización d’actividaes ensin ánimu d’arriquecimientu, siempres que se realicen nos díes y nel horariu habitual de funcionamientu del Centru Cultural Valey, salvo causes escepcionales debidamente xustificaes que tendrán d’indicase na solicitú, y nun precisen incorporar elementos escénicos o audiovisuales distintos de los incluyíos nel equipamientu del Centru o nes instalaciones propies de cada espaciu.

La cesión del Teatru trai obligatoriamente, inda cuando tean exentos del pagu del preciu públicu, la contratación del personal téunicu que s’abonará, por parte de la entidá o asociación, direutamente a la empresa d’asistencia téunica que tenga contratada’l Patronatu Municipal d’Actividaes Culturales de Castrillón. L’arriendu del Teatru nun inclúi personal d’acomodación, taquilla y portería, que de precisalo, abonaráse direutamente a les empreses axudicataries, d’alcuerdu a los precios que s’indicarán. La cesión del Teatru, Sala Polivalente, Sala de Xuntes y Sala de Prensa fora del horariu habitual del Centru va traer obligatoriamente l’abonu del personal necesario pa l’apertura’l Centru, que se abonará direutamente a les empreses axudicataries, d’alcuerdu a los precios que s’indicarán.

En casu de que tales acitividaes precisaren incorporar elementos escénicos o audiovisuales distintos de los incluyíos nel equipamientu del Centru o nes instalaciones propies de cada espaciu, el so costu tendrá de ser asumíu pola Asociación.

Cuando l’actividá a realizar seya de calter benéficu l’organizador,- a la de presentar la solicitú d’autorización pa la cesión-, tendrá d’especificar, amás de los datos a que se refier el párrafu primeru del artículu 4 d’esta Ordenanza, el beneficiariu y destín que se va dar a los fondos que se recalden.

L’Alcaldía de Castrillón podrá declarar exentos del pagu del preciu públicu reguláu na presente Ordenanza, subsistiendo sicasí la obligación de solicitar l’autorización de cesión, a persones físiques o xurídiques cuando razones institucionales, -debidamente acreditaes-, asina lo aconseyaren, dando cuenta darréu a la Xunta de Gobiernu Llocal y al Conseyu Rector del Patronatu d’Actividaes Culturales de Castrillón.

L’actividá realizaráse siempres nos díes y horariu habitual de funcionamientu del Centru Cultural Valey, salvo causes escepcionales debidamente xustificaes que tendrán d’indicase na solicitú.

En casu de que tales acitividades precisaren incorporar elementos escénicos o audiovisuales distintos de los incluyíos nel equipamientu del Centru o nes instalaciones propies de cada espaciu, el so costu tendrá de ser asumíu pol autorizáu.

Cuando l’actividá a realizar seya de calter benéficu l’organizador, -a la de presentar la solicitú d’autorización pa la cesión-, tendrá d’especificar les carauterístiques de l’actividá, preciu de la entrada y beneficiariu de la recaldación.

NORMES XENERALES

La disponibilidá d’equipamientu tien que concretase colos servicios téunicos del Patronatu Municipal d’Actividaes Culturales de Castrillón nel momentu d’alcordar la fecha de celebración del actu, especialmente cuando se precise incorporar elementos que nun tán incluyíos nel equipamientu escénicu o les instalaciones audiovisuales propies de cada espaciu. Amás d’atenese a les condiciones de cada casu, repararáse siempres nes normes xenerales d’usu, ente otres: nun sobrepasar nunca los aforos establecíos; nun permanecer de pies en pasiellu o puertes d’accesu; nun introducir comida nin bebida nes sales; nun pegar en parés nin puertes d’accesu anunciu del actu; nun utilizar cortines o telones como soporte de pancartes; nun cubrir los faldones de meses de presidencia con cartelos y otros oxetos.

La entidá organizadora ta obligada a corresponsabilizase del bon usu d’instalaciones y el comportamientu correutu de los asistentes al actu, aceptando les normes habituales de les actividaes que se desenvuelven en Valey Centru Cultural de Castrillón y siguiendo les indicaciones que nesti sentíu provengan del personal de dirección, d’escena o acomodación, tanto na sala como nos sos accesos o camerinos o nel restu d’instalaciones.