Teatro

Producciones Nun Tris

La reina la guapura de Leenane

9 de abril 2022 – 20 horas Valey Teatro

Entrada: 5 euros 


PREMIU OH! 2021 A LA MEYOR INTERPRETACIÓN FEMENINA (Izar Gayo)

PREMIU OH! 2021 A LA MEYOR ESCENOGRAFÍA (Klara Kónkoly-Thege)

PREMIU NEL AMARO 2021 AL MEYOR ESPECTÁCULU PROFESIONAL EN LLINGUA ASTURIANA


gobiernu del principau dasturies

logo-asturiana-zinc

Venta de entradas en la taquilla de Valey  Centro Cultural el 9 de abril  de  17 horas hasta comienzo de función y venta anticipada desde el 1 de abril  en  www.valeycentrocultural.org y en información de Valey Centro Cultural de 12,30 a 14,30 y de 18 a 20 horas.


Nun ambiente humilde y sórdidu, na Irlanda de los años 80, nuna sociedá condergada a la emigración, endientro d´un contestu de violencia y crisis idiomática ya identitaria, Maureen Folan, la protagonista, caltién una complicada relación cola so madre. Ella tien 40 años y ye virxe, y la so madre, Mag, ye práuticamente una inválida, anque según la so fía, desaxera los sos problemes.

Una cenciella invitación pa dir a una fiesta va camudar el destín de dambes. Maureen va dir, anque la so madre va faer tolo posible pa torgalo, y ellí va realcontrase con Pato Dooley, un vieyu amigu que siempres la consideró “la reina la guapura de Leenane”. Dambos van pasar la nueche xuntos (anque nun van llegar a peracabar), y Pato fadrá-y saber que llueu se tendrá que volver dir Ray, l’hermanu de Pato, fai de mensaxeru ente ésti y Maureen, anque los mensaxes nunca lleguen a la so destinataria por aciu de Mag, lo que-y acabará acarretando graves conscuencies.