Compañía Asturiana de Comedias
Nieve en el puerto

6 de septiembre 2019 20 horas Valey Teatro
Entradas: 4 euros

logo_feteas

Venta de entradas en la taquilla de Valey Centro Cultural el 6 de septiembre de 17 horas hasta comienzo de función y venta anticipada desde el 2 de septiembre hasta el día anterior a la función en www.valeycentrocultural.org y en información de Valey Centro Cultural de 12,30 a 14,30 y de 18 a 20 horas.

 

“Un fondo dramático sirve de pretexto para una primorosa pintura de costumbres. El autor se revela como maestro del diálogo, y todo un soberano sainete lleno de gracia y dinamismo asoma la cabeza a través de la seriedad de la trama principal.”

Estes yeren les palabres de la crítica del diariu “El Álcazar” pal estrenu d’esta obra en Madrid, a onde fue llevada pola Compañía Asturiana de José Manuel Rodríguez en 1940, dempués del estrenu y ésitu absolutu en La Felguera l’añu anterior. Nun podía ser casualidá qu’Eladio Sánchez, como director y refundador de l’actual Cía.Asturiana de Comedias, la escoyera en 1989 como primer “montaxe grande”, de tres actos y un elencu de más d’una docena d’actrices y actores.

NIEVE EN EL PUERTO yera, y ye, el gran clásicu de la escena popular asturiana. Y, por eses, esti grupu teatral escoyóla pa celebrar el centenariu d’esti proyeutu señeru que ye la COMPAÑÍA ASTURIANA DE COMEDIAS.


Ficha técnica

Género: Comedia
Autor: Eladio Verde (versión de Sergio Buelga)
Dirección: Sergio Buelga
Elenco: Manuel F. Rodríguez, Josefina García, Pili Ibaseta, Armando Felgueroso, Pedro Fernández, Lucía Carracedo, Belén Sánchez, Sergio Buelga, Norberto Sánchez, Mar Buelga y Lluis Antón González
Duración aproximada: 100 minutos

CARTEL NIEVE A 2019 CON CAMBIO PEDRO Y LUCIA