Desde 2010, el Valey Centro Cultural de Castrillón es el espacio que aglutina las propuestas e inquietudes culturales de la más diversa índole en nuestro municipio. El Valey es, al mismo tiempo, un dinamizador de la cultura local y una oportunidad para que toda la ciudadanía tenga acceso a los circuitos de artes escénicas o de música, al arte plástico y a la creación literaria más actual. Disfrutar de todo tipo de expresiones y corrientes artísticas, desde el clasicismo a las vanguardias, sin necesidad de desplazarse para ello a una de las grandes ciudades.

Aunque la programación cultural centra su día a día, el Valey trasciende la Cultura para convertirse en el gran punto de encuentro del municipio. Acoge las galas de entidades y asociaciones locales, es el lugar en el que se celebran las graduaciones de nuestros centros educativos y también sede de talleres de empleo y cursos de formación que facilitan a la ciudadanía las herramientas necesarias para acceder al mercado laboral. Los múltiples espacios con los que cuenta el equipamiento (teatro, ludoteca, salas de exposiciones, sala de prensa, foyer,…) lo hacen posible.

El nombre del Valey es un homenaje a las numerosas familias castrillonenses que durante décadas tuvieron en la Mina de Arnao su sustento. “Valey” hace alusión al peculiar sistema de excavación inclinada utilizado en las galerías de esta mina, única submarina de Europa, para extraer el mineral.

Si la Mina de Arnao fue en su día el motor económico del municipio, el Valey es el motor cultural, además de uno de los referentes de este campo en Asturias, gracias a una programación variada y de calidad. Invito a la población castrillonense a que sigan sintiéndolo como suyo, y a quienes aún no lo conozcan, a que se acerquen a descubrirlo.


Saludu del alcalde

Dende 2010, el Valey Centru Cultural de Castrillón ye l’espaciu qu’axunta les propuestes y inquietúes culturales de cualquier tipu nel nuestru conceyu. El Valey ye, al empar, un dinamizador de la cultura local y una oportunidá pa que tola ciudadanía tenga accesu a los circuitos d’artes escéniques o de música, al arte plástico y a la creación lliteraria más actual. Un sitiu onde disfrutar de tou tipu d’espresiones y corrientes artístiques, dende’l clasicismu a les vanguardies, ensin falta de desplazase pa ello a una de les grandes ciudaes.

Anque la programación de diario se centra no cultural, el Valey tresciende la cultura pa convertise nel gran puntu d’alcuentru del conceyu. Acueye les gales d’entidaes y asociaciones locales, ye’l llugar nel que se celebren les graduaciones de los nuestros centros educativos y ye tamién sede de talleres d’empléu y cursos de formación que-y faciliten a la ciudadanía les ferramientes necesaries p’acceder al mercáu llaboral. Son los múltiples espacios colos que cuenta l’equipamientu (teatru, ludoteca, sales d’esposiciones, sala prensa, estragal…) los que lo faen posible.

El nome del Valey ye un homenaxe a les numberoses families de Castrillón que tuvieron a la Mina d’Arnáu como sustentu. «Valey» fai alusión al peculiar sistema d’escavación inclinada utilizáu nes galeríes d’esta mina, única submarina d’Europa, pa sacar el mineral.

Si la Mina d’Arnáu tien sío en tiempos el motor económicu del conceyu, el Valey ye anguaño’l motor cultural, amás d’ún de los referentes d’esti campu n’Asturies, gracies a una programación variada y de calidá. Invito a la población de Castrillón a que siga sintiéndolu como suyu, y a quien tovía nun lu conoza, a que s’avere a descubrilu.

 

Jesús Eloy Alonso Prieto
Alcalde de Castrillón